All for Joomla All for Webmasters

Hogyan tudok vásárolni?

A megvásárolni kívánt termékek oldalán kattints a „kosárba” gombra, majd a vásárlás befejezése után a „vásárlás befejezése” gombra. Ezután a kasszához kerülsz, ahol be kell jelentkezni a felhasználói fiókjába, vagy, ha nincs, akkor regisztrálhatsz, de e nélkül is vásárolhatsz. Ha regisztráció nélkül vásárolsz, meg kell adnod a nevedet, a szállítási adatokat és egy e-mail címet, ahova visszaigazolást fogunk küldeni a vásárlásról. Miután ezzel megvagy, és kiválasztottad a fizetési és szállítási módot, rá kell kattintani a „megrendelés” gombra. Hamarosan fogsz kapni egy e-mailt, hogy rögzítettük a rendelésedet, és hogy mikor várható a kiszállítás.

Hogyan tudok fizetni?

Jelenleg utánvéttel az átvételkor és átutalással lehet fizetni. Hamarosan elérhető lesz a bankkártyás online és az ingyenes átvételi ponton való fizetés.

Milyen szállítási módok vannak?

A csomagokat a GLS Futárszolgálat szállítja ki házhoz vagy a Sprinter futárszolgálat a Pick-Pack ponthoz. Hamarosan elérhető lesz egy ingyenes átvételi pont.

Mi történik, ha nem megfelelő a kiszállított áru?

Amennyiben a mérettel van gond, érvénybe lép a méretgaranciánk, vagyis jelzi felénk a problémát e-mail-en (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) vagy facebookon és egyeztetés utána ingyenesen kicseréljük a terméket (a visszaküldést is álljuk.) Ez a lehetőség csak egyszer vehető igénybe, és a megrongálódott, koszos, használt terméket sajnos nem tudjuk kicserélni.

Ha bármi más problémád van, mégsem tetszik a termék/nem áll jól/nem jó a színe/stb. kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, szintén e-mail-en (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) vagy facebookon és egyeztetés után vagy kicseréljük a terméket vagy visszafizetjük az árát.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

Az esetek többségében a megrendeléstől számított 2-3 munkanap, ha viszont mégsem érkezik meg, kérjük jelezd felénk ezen az e-mail címen: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Mennyi a szállítási és kezelési költség?

990.- Ft a GLS házhozszállítás és 890.- Ft a Pick Pack Pontos átvétel. Ha a megrendelés eléri a 15 000.-Ft-os összeghatárt, akkor ingyenes.

Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Ez esetben kérjük ezt jelezd felénk ezen az e-mail címen: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , és intézkedünk.

Mit tegyek ha nem megfelelő méretet választottam?

Érvénybe lép a méretgaranciánk, vagyis jelzi felénk a problémát e-mail-en (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) vagy facebookon és egyeztetés utána ingyenesen kicseréljük a terméket (a visszaküldést is álljuk.) Ez a lehetőség csak egyszer vehető igénybe, és a megrongálódott, koszos, használt terméket sajnos nem tudjuk kicserélni.

Nem vagyok biztos a méretekben, ezért szeretném a terméket személyesen megvásárolni. Hol találom a boltjukat?

Sajnos nem rendelkezünk saját üzlettel, egy viszonteladónk van Vácon, a Magyar utca 1. szám alatt  található Korallka butik. Azonban ha megrendeled itt nálunk a webshopban és nem jó a méret, egyszeri alkalommal díjmentesen kicseréljük amennyiben nem sérült/koszos/használt a termék.